Veelgestelde Vragen

Container bestellen

U kunt uw container telefonisch of per email bestellen.

Telefonisch: Wij geven u graag persoonlijk advies op maat.

Email: Bestel uw afvalcontainer in onze webshop

In veel gemeenten is voor het tijdelijk plaatsen van een afvalcontainer geen vergunning nodig. Dit is echter niet in alle gemeenten het geval. Controleer dit voor de zekerheid bij uw eigen gemeente.

U hoeft niet aanwezig te zijn bij het plaatsen als vooraf duidelijk is afgesproken waar de container geplaatst moet worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het eventueel verkeerd plaatsen van de container indien u tijdens het plaatsen niet zelf aanwezig bent.

Plaatsen van de container op uw oprit of eigen terrein, gebeurt op uw eigen risico. Plaats de container, in geval van sierbestrating, beter op de stoep of in een parkeervak. Eventuele ontstane schade aan oprit en/of stoep kan op geen enkele manier aan Jan Jochems B.V. worden aangerekend.

We bespreken met u persoonlijk af wanneer de container geplaatst, gewisseld of opgehaald wordt. We proberen zoveel als mogelijk rekening te houden met uw wensen.

In de containerprijs zijn 3 weken huur, plaatsen/ophalen van de container én afvoeren van het afval  inbegrepen. BTW (21%) is niet inbegrepen.

Wat mag er in mijn container?

Uzelf, als klant, bent verantwoordelijk voor de inhoud van de container. Let goed op wat er in de container zit, voordat deze door ons wordt opgehaald. Afval wat niet in de bestelde container thuis hoort, kan eventueel leiden tot extra kosten.

Bij elk soort afval staat wat er wél en zeker niet in de container gedeponeerd mag worden.